One month to go - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Inge Beek - WaarBenJij.nu One month to go - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Inge Beek - WaarBenJij.nu

One month to go

Blijf op de hoogte en volg Inge

03 Juli 2013 | Nederland, Roermond

De laatste maand in Nederland is aangebroken!
Inmiddels is er veel geregeld. Mijn ontslag is ingediend, appartement is opgezegd, verstandskiezen zijn eruit, instanties zijn opgezegd, abonnementen zijn gestopt, de data voor oplevering en verhuizing zijn gepland, vaccinaties zijn gehaald en ook mijn laatste schooldag zit erop. Een vreemd idee, dat ik na de vakantie daar niet meer zal starten.

De komende weken zullen in het teken staan van het regelen van de laatste dingen (waaronder mijn vliegticket, want dat is nog steeds niet geboekt). Het Arubahuis in Den Haag heeft ook echt de Arubaanse mentaliteit: poco poco ☺
In deze laatste maand ga ik vooral ook afscheid nemen van alle lieve mensen in mijn omgeving. De meeste dagen tot aan mijn afscheidsfeestje op 20 juli zijn al vol gepland met alleen maar leuke dingen, waar ik zeker heel erg van ga genieten!

  • 03 Juli 2013 - 13:31

    Ingrid....alias De Buuf:

    Als het nog in je planning past doen we wel nog even een afscheidstheetje!!! Laat maar weten!
    lieve groeten Ingrid

  • 03 Juli 2013 - 14:26

    Nelly Helwegen:

    Ha Inge,

    Wat lees ik toch allemaal?
    Wat zijn jouw plannen?
    Ga je alleen?

    Groetjes Nelly

  • 03 Juli 2013 - 20:10

    Henny Ottenheim:

    Gaaf Inge! Ik ga je volgen en spreek je in november he? suc6 met de voorbereidingen! Liefs!

  • 09 Juli 2013 - 22:08

    Mama:

    Ha Inge,

    Komt nu wel echt dichtbij. Nog even hier genieten samen.

    Dikke kus

  • 02 Augustus 2013 - 18:16

    Tinie:

    Ha Inge,

    Fijn dat we gisteren nog even samen waren. Ik had er moeite mee om van jou afscheid te nemen, maar ik gun jou het allerbeste. Dat weet je. Laat even weten als je veilig bent aangekomen op je bestemming.

    Dikke knuffel van Tinie

  • 03 Augustus 2013 - 20:10

    Teng:

    lieve juf inge.
    ik hoop dat je het leuk hebt op aruba.
    wij zijn naar oostenrijk geweest en ik was naar een hut gelopen.
    veel groetjes teng

  • 03 Augustus 2013 - 22:25

    Margriet Beek:

    Ha lieve Inge,


    Dankzij jou hebben we gisteren een leuke dag gehad. Woorden van Remco. Ha ha.
    Naar Noordwijkl aan Zee gereden . Een uur gezocht voor een parkeerplaats. Gegeten en toen we eenmaal gesetteld waren op het strand, ging de zon weg. Waren wij ook eens aan zee.
    Toch goed geamuseerd.

    Toen wij weg reden van Schiphol, vloog er een KLM vliegtuig weg. We hebben nog gezwaaid.
    Dikke kus Mama en Papa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Welkom op mijn waarbenjij.nu website! Het is zover. Op 1 augustus 2013 zal ik voor drie jaar naar Aruba vertrekken om te gaan werken in het onderwijs. Dit ga ik doen in Oranjestad, de hoofdstad van dit eiland op de Nederlandse Antillen. Omdat ik jullie graag op de hoogte wil houden van al mijn bezigheden en ontwikkelingen op dit 'One Happy Island', zal ik op deze site een blog bijhouden. Ik vind het erg leuk om ook te horen hoe het met jullie gaat, dus laat vooral een berichtje achter bij mijn blogs!

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 638
Totaal aantal bezoekers 31770

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 31 Juli 2016

Aruba

Landen bezocht: